Jun 20 2015

گندیدن مقام گند رهبری

نوشته:     :::       8 پیام

خبری خواندم در سایت خودنویس که آنرا از دیلی‌تلگراف نقل کرده‌اند. در این خبر مدعی شده‌اند که خامنه‌ای تا  “تنها چند ماه دیگر زنده خواهد بود”. سالها پیش وقتی برای اولین مرتبه رفتم ایران هم چنین شایعه‌ای در ایران بسیار قوی مطرح بود. در آن سال بعضی از دوستان حتی به من می‌گفتند هرچه زودتر از ایران برو زیرا ممکن است اگر طرف بمیرد مرزها را ببندند و اله و بله!
این ملت با اینکه 35 سال حیله گری آخوند را چشیده‌اند با این حال هنوز درک درستی از روشها و منش‌های این اراذل متقلّب ندارند و مدام از رژیم بازی می‌خورند.
من یقین دارم این مرتبه نیز مقام گند رهبری برای تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات چنین دروغ و حیله گری را به اجرا گذشته. من حتی شک دارم که آن عمل پروستات هم حقیقی بوده باشد. این رژیم یک رژیم امنیتی است و همه رفتارهایش بر این اساس استوار است. اگر لازم شد آقا را خواهند کشت و چند روز بعد او را با معجزه زنده خواهند کرد تا جماعت احمق بیشتر دور آقا بگردند و قربان صدقه ایشان بروند!
اگر دیلی تلگراف فریب آخوندها را بخورد زیاد نمی‌توان بر اینها خرده گرفت هرچه باشد اینها حیله‌گری آخوند را به اندازه ما نمی‌شناسند. ولی وقتی تحلیلگران و گردانندگان سایت‌های ایرانی فریب چنین شامورتی بازی را می‌خورند آدم خنده‌اش می‌گیرد.
یقینا در این حیله گری اخیر آخوند خامنه‌ای همراه با دیگران برای فشار بر غرب برای سرعت بخشیدن به پایان مساله اتمی این حیله را بکار گرفته‌اند. یقین بدانید که وضع اقتصادی حکومت کمر کشن شده و دیگر توان ادامه نیست. نگاه کنید به این خبر  ببینید جنتی که یک پایش لب قبر است چه می‌گوید:

اینها با وقت گذرانی و به عقب انداختن مذاکرات، می‌خواهند ما را به ستوه بیاورند تا ناچار به تسلیم شویم

این جمله هیچ معنی دیگر جز استیصال رژیم برای هرچه سریعتر برداشتن تحریم ها ندارد.
به همین دلیل هم هست که مقام گند رهبری را دارند می‌میرانند تا بلکه غرب را بترسانند، گرچه من گمان نمی‌کنم غرب دیگر اینگونه بازی‌های رژیم را نشناسد.
خلاصه اینکه زیاد به دل خود صابون نزنید! مقام گنده رهبری شاید در حال گندیدن باشد ولی یقینا در حال مرگ نیست.

نوشته: در ساعت: 12:17 am در بخش: بحران اتمی، جنگ,ملای حیله‌گر

8 پیام  |           

8 پیام به “گندیدن مقام گند رهبری”

  1. آرسین says:

    با شایعه بودن خبر موافقم،
    هیچ نشانه ای از ناراحتی یا عدم سلامت خامنه ای وجود ندارد.
    قطعا خبر مرگ احتمالی او هم به این سادگی منتشر نمی شود و طبق دستورالعملهایی در زمان مناسب خواهد بود.

  2. تو کون امام علی و پیروانش says:

    خامنه ای سرطان داره. البته شاید این مقاله کنایه باشه منظورشان اینه که چند ماه بعد از امضا ولایت فقیه سرنگونه.

  3. samaneh says:

    بی‌عملی در برابر این جنایات ايران به بهانه مذاکرات اتمی، باعث از بين رفتن صلح و آزادي

  4. تو کون امام جشن هسته ای است says:

    خسن آقا تو با امام زمان نسبتی نداری؟ غیبت صغری رفتی؟ اصلا سالی یه بار پست بدی بهتر نیست؟

    • خُسن آقا says:

      خیر بنده با عمام زمان نسبتی ندرام! مطلب قبلی را گذاشته بودم به عنوان یک نشانه و آن هم اینکه عمام خامنه ای که قرار بود بمیرد هنوز نمرده است

  5. Dalghak.Irani says:

    اوایل با حرمت بسیار برخورد می کردم با خُسن آقا. هم بخاطر یکی از بلاگ گردان های باقیمانده که مثل ترمینال مرکزی عمل می کرد در مرجعۀ وب گردها.

    بعداً با احتیاط و محافظه کاری پاسخ می دادم کامنت های خُسن آقا را به این سبب هم که گوش شیطان کر ممکن است مثل همۀ ما ایرانیان تعهد حرفه ای را با احوالات شخصی و بگو مگو های مجازی را اشتباه بگیرد و وبلاگ دلقک ایرانی را از بلاگ گردان وبلاگش حذف کند.

    بعد که دیدم نه خُسن آقا آدم حسابی است و چیزهای نامربوط بهم را – در اینجا کامنت او و پاسخ من – قاطی نمی کند مثل خیلی ها که اعتماد بنفس پایینی دارند؛ دیگر احتیاط هم نمی کردم و مثل دوتا ادم مدرن با او دیالوگ برابر می کردم.

    تا اینکه رسید به کامنتی از او که هاتاران پاتاران بود و ربطی به فکر و نوشتۀ من نداشت. من هم یک متلک – شوخی سنگین را در جوابش نوشتم. و خُسن آقا را بزحمت انداختم که نام وبلاگ دلقک ایرانی را از لیست حذف کند.

    خب این هم شد یک تجربه که چرا ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. اما نه ناراحتی شما را می خواستم و نه این عملتان را درست می دانم. با احترام: دلقک ایرانی.

    • خُسن آقا says:

      وبلاگ چرخان برای آن است که وبلاگهایی را که می خوانم اگر به روز شده باشند سر بزنم. اگر وبلاگ از لیست حذف شد یعنی اینکه دیگر آنرا نمی خوانم.
      وقتی چیزی را نمی خوانم یا کاری را نمی کنم به این دلیل است که از محیط مورد علاقه من خارج شده است
      دلیل دیگری ندارد

      • Dalghak.Irani says:

        بطور حتم شما همۀ این وبلاگ های آمده در وبلاگ چرخان را نه خوانده اید و نه می خوانید. چون چنین وقت و حوصله ای ندارد هیچکس – حتی مثل من بازنشسته و بیکار – و از جمله شما. در حالی که مطمئن نیستم که شما از روی کنجکاوی هم شده پست های اخیر وبلاگ مرا نخوانده باشید. اما صلاح مملکت خویش خسروان دانند و شما پادشاه وبلاگ خودتان هستید و تمام. داوری “چرا دلقک ایرانی را حذف کردی” را می گذارم روی کول وجدان خودت که همیشه سنگینی کند با یادآوری: “مهندس جان (خسن آقا) این است همۀ آرمان آزادی خواهیت برای ایرانیان که تبلیغش می کنی”؟! یا…هو

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی