Nov 11 2015

نفوذ، اره، برجام، نرمش قهرمانانه و این جور مزخرفات

نوشته:     :::       1 پیام

اینکه مقام مزخرف رهبری فرموده بودند ایشان قرار است نرمش قهرمانانه بفرمایند! ما ملت میخ هنوز متوجه این عمل نبودیم. حالا اما به مرور زمان که قدم به قدم بسوی عاقبت برجام می‌رسیم. تازه دوزاری ما جماعت که مغلطه و تقیه و اینجور چرندیات آخوندی را درست درک نمی‌کنیم، تازه دارد دوزاری مان می‌افتد و یواش یواش می‌فهمیم منظور از این همه شامورتی بازی نرمش قهرمانانه چیست.
ایشان! مقام گند رهبری با نرمش که تقریبا دارد تبدیل می‌شود به قر کمر دارند به روش‌هایی که فقط خود ایشان می‌دانند سعی می‌کنند تا بلکه آن اره‌ای که در مطلب پیشین نوشته بودم از مقعد ملوکانه خارج شود بدون اینکه کون ملوکانه پاره گردد.
گرچه تا آنجایی که ما بررسی کرده‌ایم اصلا امکان ندارد و ایشان با همه زور زدن‌ها و پیچ و خم ها باز هم نخواهند توانست این اره که تا دسته در مقعد ملوکانه گیر کرده را بیرون آورند، حتی اگر مقعد ملوکانه را به شکل سزارین بشکافند.
ایشان مجددا گیر داده‌اند به اقتصاد مقاربتی شان که این یکی هم از همان جهت اره و مقعد هست که ملوکانه سعی می‌کنند بلکه با روش اقتصاد مقاربتی جلو ورشکستگی حکومت شان را بگیرند.
حالا اگر بخواهیم نتیجه نهایی را بررسی کنیم به این موضوع می‌رسیم که:
ملوکانه نه بمب اتم توانستند درست کنند، و آش نخورده دهان ایشان هم سوخت. نه انقلاب را توانستند صادر کنند بلکه حتی سوریه و عراق را هم که به خیال خودشان در ید قدرت خود داشتند دارند از دست می‌دهند. عربستان هم که پیش تر به پشم ملوکانه هم به حسابش نمی‌آوردند، حالا یک جا چهارصد پانصد نفر از حجاج ملوکانه را می‌کشد و حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم نمی‌کند. یمن را هم از دست آقا در آورده، بحرین را هم که مدت زیادی است اشغال کرده! حالا می‌ماند قم و جماران که آنرا هم یقینا به زودی آقا از دست خواهد داد. به جدم قسم اگر ایشان از شاه سلطان حسین بی عرضه تر نباشند یقینا با عرضه تر نیستند! و این همه هارت و پروت کردن ملوکانه تنها کار برد داخلی دارد و خارجی ها حتی این عرب‌های همسایه بی دست و پای ایران هم برای آقا تره هم خرد نمی‌کنند.

نوشته: در ساعت: 1:01 am در بخش: سیاسی,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “نفوذ، اره، برجام، نرمش قهرمانانه و این جور مزخرفات”

  1. رهبرشناس says:

    مقعد رهبر مثل مقعد حضرت محمد رسول الله است ایشان چند هزار زن و حبه داشت یک پسر هم گیرش نیامد ناچار دست علی را در غدیر خم بلند کرد. آل علی هم زورش به آلهای دیگر نرسید.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی