Dec 10 2015

حکومت گاو شیر پلنگی ولایت

نوشته:     :::       1 پیام

بر همه ما دیگر آشکار شده است که حکومت شتر گاو پلنگی ولایت خامنه‌ای چیزی نیست که بتوان با یک زیر ابرو برداشتن یا به قول اسهال طلب‌ها با یک اصلاح صورت ظاهر آنرا بزک کرد تا بتواند چند صباحی دیگر دوام بیاورد.
این حکومت مرده‌ای را می‌ماند که مدت هاست مرده است و بوی تعفن آن مشام همه را می‌آزارد و بهتر است هر چه زودتر چالش کرد.
از همه جالب تر اتفاقاتی است که این اواخر باعث خنده همه گان می‌شوند مثلا این یک اتفاق:

مسئولان بیمارستان خمینی‌شهر برکنار شدند/ صدور قرار کفالت برای پزشک و پرستار متخلف

یکی نیست از آقایان بپرسد مگر ماجرا پیاده کردن مریضی که پول نداشت بدهد در بیابانهای اطراف تهران باعث شد که جلو چنین روشها و منش‌هایی گرفته شود!؟
در مملکتی که مقام معظم متورم رهبری‌اش دستور صادر می کند که “رشته‌ علوم انسانی” تعطیل باید گردد! چنین مملکتی وضع بیمارستانش اگر از این بدتر نباشد که هست باید به دست اندرکاران بیمارستان تشویق نامه داد نه تنبیه نامه.
این که همه شیرازه‌های یک جامعه‌ای فرو می‌پاشد دلیل بر هیچ نیست بجز فساد ریشه دوانده در بالاترین ارکان آن نظام.
گناه از پزشک و یا پرستار یا حتی بیمارستان نیست که بخیه صورت یک کودک بینوا را می‌کشند. گناه از آن رهبر فرزانه ای است که هنوز سواد ندارد که بداند برای ادراه یک جامعه یا یک مملکت 80 میلیونی نیاز به علوم انسانی نه تنها در بالاترین سطوح که بلکه در پایین ترین سطوح هم هست تا بلکه جامعه را قانون مدار کرد و بتوان آنرا اداره کرد. ولی خوب همگان آگاهند که حکومت آخوندی از بدو روی کار آمدن ملایان حکومت شتر گاو پلنگی بوده و حالا هم که روز به روز بدتر شده.
حالا هم اگر می‌بینید که دست اندرکاران با عجله سعی در وصله پینه کردن یا همان بخیه کردن دوباره زخم آن کودک دارند از ترس قیام‌های کور جامعه است وگرنه این حکومت هیچ تغییری نکرده و هنوز همان حکومت شتر گاو پلنگی است که بود.

نوشته: در ساعت: 4:45 pm در بخش: اجتماعی,سیاسی,ملای حیله‌گر

1 پیام  |           

1 پیام به “حکومت گاو شیر پلنگی ولایت”

  1. حسین says:

    این ولایت فقیه ولایت فقیه پیامبره . شاید تفاوت هایی داشته باشن اما راه همون راهه

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی