Dec 22 2015

روانشناسی یک تصویر روانشاسی یک آخوند

نوشته:     :::       6 پیام

این یک پدیده پذیرفته شده و جا افتاده است که برای اینکه آخوندی جایگاهی بالا تر از دیگران پیدا کند بجز نوشتن کتابهای پر از چرند و پرند. همچنین شخص باید کمی هم ظاهر پیر داشته باشد. ریش سفید و پشتی خمیده هم نیاز است! خلاصه اینکه برای کسب جایگاهی بین علمای اسلام باید طرف شدیدا قراضه، زهوار در رفته، نزدیک به اسقاط و نزدیک به موت باشد تا بتواند خود را در جاه و مقامی بلند از دید اسلامی بیابد.
عکس‌های صادق لاری‌جانی این اواخر چنین چیزی را القا می‌کند.
اینکه می‌نویسم القا می‌کند از آن جهت است که ایشان برخلاف سن کم خود شدیدا سعی دارند خود را پیر و خمیده پشت جلوه دهند.
جهت اطلاع، صادق لاری‌جانی متولد 1339 هست، یعنی 54 سال دارد. من دور و برم اکثرا کسانی را که می‌شناسم در سنین حتی بیشتر از ایشان که اکثرا قد و قامت افراشته دارند. اکثرا ده کیلومتر را به راحتی در کمتر از یک ساعت می‌دوند و خلاصه اگر به آنها بگویید پیر به تریش قبایشان بر خواهد خرد.
حالا جالب است وقتی می‌بینیم شخصی خود خواسته خود را پیر جلوه می‌دهد. اینکه می‌نویسم پیر جلوه می‌دهد نگاهی به پشت خمیده او نشان می‌دهد که این خمیده گی از سن بالا یا زحمت زیاد بدست نیامده! چه ایشان و خانواده شان با پیوستن به جماعت بیکار آخوند پول مفت می‌گیرند و امور زندگی را بدون زحمت می‌گذرانند. پس دلیلی نکرده در سن 54 سالگی پشتی خمیده داشته باشند. نگاه کنید به قد و قواره برادر بزرگتر ایشان علی لاری‌جانی که 3 سال هم از ایشان پیر تر است.
جالب اینجاست که این اواخر شایعاتی هم در جامعه مطرح است که ایشان قرار است جانشین آسید علی آقا بشوند! امان از دست این انگلیسی‌های دم بریده که چه برنامه‌هایی برای ملت ایران ندارند! توگویی برادران دالتون لاری‌جانی را برای همین آفریده اند.
جالب تر اینکه این اواخر ایشان شدیدا نسبت به همه حملاتی که به جایگاه ولی فقه می‌شود واکنش نشان می‌دهند، تو گویی جایگاه خود ایشان است که در معرض خطر قرار می‌گیرد هرگاه کسی به جایگاه ولی فقیه حمله می‌کند.
خلاصه اینکه باید مراقب بود که با پشت خمیده تقلبی و ریش و محاسن پیر زهوار در رفته مصنوعی فریب مان ندهند و یک آدم جوان به ملت قالب نکنند که یقینا برای سرنگونی او باید نیم قرن منتظر ماند.

منبع عکس دیگربان

نوشته: در ساعت: 12:03 pm در بخش: سیاسی,ملای حیله‌گر

6 پیام  |           

6 پیام به “روانشناسی یک تصویر روانشاسی یک آخوند”

  1. آرسین says:

    نقشی بازی می کند این جدیدترین لاریجانی! مشخص است که از تلاش تمامی برادرها درس گرفته و یکجا می خواهد ره صدساله را یک شبه برود.

    اما سخنانش و حالت چهره اش اینقدر کیاس به نظر نمی رسد و البته اگر ذکاوت بالایی داشت اساسا خامنه ای او را به مقام قضا نمی نشاند. از دو حالت خارج نیست: یا آنقدر باهوش است که تمام این اظهارات نمایش است یا واقعا به همین اندازه که به نظر می رسد نادان است!

    • خُسن آقا says:

      آرسین جان ترس من از این است که او نادان نباشد. و یقین من بر این است که او باهوش است دلیلش اینکه این خانواده همگی از هوش بسیار بالا برخوردارند. فراموش نکن که هوش ارثی است.
      هوش برادر مجلس نشینش در حد نخبه با IQ بالای 130 هست.
      این پدرسوخته‌ها اگر این هوش را در راه راست بکار می‌بردند یقینا برای ایران می‌توانستند ابزار پیشرفت باشند. حالا که به راه کج کشیده شده‌اند خسارات و تخریت‌های آنها می‌تواند بسیار هزینه بالایی برای ایران داشته باشد.
      فکرش را بکن اگر این عراقی زاده به چنین قدرت لایزالی مثل ولایت وقیح برسد با همراهی برادران کثیف تر از خودش چه بلاها که نمی‌توانند به سر ایران و ایرانی بیاورند.

      • گاینده امام زمان says:

        موسس اسلام ممد رسول دولا بود که دزد سرگردنه بود و چون با چراغ آمده بود گزیده تر می برد کالا. اینها با هوش هستند و مرید خر دارند.
        ضرب المثلی می گوید یک مرید خر بهتر است از یک ده شش دانگ
        اینها یک کشور شش دانگ و 50میلیون مرید خر دارند.
        بخشی از موفقیت ملایان در چاپیدن کشور در خریت اکثزیت مردم ایران ریشه دارد.
        فکر نکن بدبختی تمدن ایران ناشی از بدذاتی ملایان است بلکه خیلی از مردم ایران بدذات هستند. در پایان ک ی ر کلفت تو کون حضرت زهرا و زینب.

  2. بهزاد says:

    خسن آقا بعیدم نیست والا.
    واسه رد گم کردن هاشمی عراقی شاهرودی و حسن خمینی دجال و اینارو علم کردن ولی یهو اینو بکنن تو کون ملت

  3. بی نام says:

    اگه ب ازادی بیان اعتقاد دارین وخیلی ادعای مردونگی دارین کامنتای مخالف روهم بزارین روشنفکران متحجر

  4. مانی says:

    خسن جان.حرفت حسابی بود.حرف دوستمان گاینده امام زمان هم خیلی درست و دلنشین بود. داستان این مملکت سر دراز دارد.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی