Nov 26 2016

این قوم جمله کلاشند

نوشته:     :::       شما هم چیزی بگو


داستان بازجوی بد و بازجوی خوب را که شنیده‌اید!؟ همان پدیده‌ای که بنام سیاست چماق و هویج هم شناخته می‌شود را منظورم است.
این دو روش برای سرکوب و زیر کنترل در آوردن بکار برده می‌شود. در حقیقت به کسی که می‌خواهند او را در کنترل خود درآورند از این مکانیسم استفاده می‌کنند.
داستان جناح اصلاح طلب و اقتدارگرای حکومت آخوندی هم از همین جنس سیاست چماق و هویج است. به همین دلیل هم هست که یک در میان این دو گروه سیاستمدار بنام اقتدار گرا و اصلاح طلب در ایران بکار گرفته می‌شوند. در حقیقت هم فرقی نمی‌کند کدام یک از این دو گروه بر اریکه قدرت سوار شوند. نتیجه همان خواهد بود که این 38 سال گذشته بوده. و نتیجه حاصله این همه هم تنها در یک چیز خلاصه می‌شود (تاراج، چپاول، غارت) و دیگر هیچ.
این دو چهره که یکی نقش هویج را بازی می‌کند و آن دیگری نقش چماق هر دو دست در دست هم در مراسم بدرقه تئوریسین و شکنجه گر مخوف حسن شایان فر به جهنم علیا دارند به هم ابراز ارادت می‌کنند.
آیا در چهره این دو دشمنی نسبت به یکدیگر مشاهده می‌کنید!؟ من که گمان نمی‌کنم خصوصا وقتی دست چپ فیض‌الله عرب‌سرخی را روی دست شریعتمداری منفور ترین چهره جناح اقتدار گرا گذاشته می‌شود. این پدیده که دست چپ را روی دست دادن گذاشته می‌شود تنها یک معنی دارد و آن هم اینکه ارادت و نزدیکی بیشتر را نشان می‌دهد.

نوشته: در ساعت: 1:12 pm در بخش: سیاسی

پیام  |           

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی